Moving to M'Boro - Advice?

Discussion in 'The Lounge' started by xpmar9x, Jul 11, 2013.

  1. JCBRAVE

    JCBRAVE All-Pro Tip Jar Donor

    53,887
    18,233
    1,139
    as soon as Pedro leave chi-town the crime rate will drop also, trouble follows pedro
    #31
  2. Aqutis30

    Aqutis30 Starter Tip Jar Donor

    2,681
    832
    319

    Not sure on that specific case but my understanding is that they are being challenged using the 1st, 3rd, and 5th Amendments. Basically the rights to privacy
    #32
  3. Titanup1982

    Titanup1982 Pro Bowler

    11,924
    4,018
    809
    Congrats, Pedro.. I guess they can take it down now.

    congrats.jpg
    #33
    • High Five High Five x 1
  4. xpmar9x

    xpmar9x Vote for Pedro

    13,872
    4,651
    609
    Just got the address for my new work building. Looks to be the very north of M'Boro, almost out of city limits. Might try to get north of M'Boro to stay out of town, I like my lawn. lol
    #34
  5. xpmar9x

    xpmar9x Vote for Pedro

    13,872
    4,651
    609
    I'm like an 1.5 hours away from Chicago, so not even close. I'm literally central illinois, surrounded by corn fields and flat land.
    #35
  6. JCBRAVE

    JCBRAVE All-Pro Tip Jar Donor

    53,887
    18,233
    1,139
    TN is perfect for you, just get some sun block for your head.
    #36
    • High Five High Five x 1
  7. xpmar9x

    xpmar9x Vote for Pedro

    13,872
    4,651
    609
    Dang, forgot I was facebook friends with you haha

    I like Chicago, just wouldn't want to live there. Have a good friend who lives there, take a train for an hour and $17 and spend the weekend up there.... that's plenty enough for me.
    #37
  8. Aqutis30

    Aqutis30 Starter Tip Jar Donor

    2,681
    832
    319
    North Boro is the best part of that town. Their city limits is funny, you go past a sign sayingthe whole welcome to boro thing just outside of Walter Hill, and you drive forever it seems till you actually feel like your "in town".
    #38
  9. Zappa71

    Zappa71 MYAAAH! Tip Jar Donor

    2,357
    999
    369
    As a Titans fan you gotta be stoked though right? Titan Jeff and co. have great tailgate parties before the game.
    #39
  10. xpmar9x

    xpmar9x Vote for Pedro

    13,872
    4,651
    609
    Yeah, I can't wait to finally attend... probably won't be until next season. I don't officially move until 2014 around Feb-June.
    #40