Titans Sign C/G Hroniss Grasu

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by Dangermode, Feb 8, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies due to lack of activity. Consider opening a new thread instead.
  1. JRayStay

    JRayStay Starter

    598
    244
    149
    For freaking days he cried about the loss of the great and powerful DGB.
    For a "Turnstile" like Kelly.

    lol
     
    • LOL LOL x 2
  2. JRayStay

    JRayStay Starter

    598
    244
    149
    Grasu's strongest game is his mobility.
    He and Travis Kelce are probably the two most mobile centers in the league.
     
  3. Aqutis30

    Aqutis30 Pro Bowler

    7,145
    2,169
    809
    So the writing must be on the wall for Ben Jones eh?
     
    • Hit the Target Hit the Target x 1
  4. Broken Arrow

    Broken Arrow Just a Fan....

    3,203
    947
    289
    Probably just a camp body, but this signals something.... All Chips are on the table (except Kelly lol) in helping Marcus...

    Kinda makes me believe this will be a larger SPREAD oriented Offense.
     
    • High Five High Five x 1
  5. Ontario Titan

    Ontario Titan Pro Bowler

    7,947
    2,334
    689
    Travis is so mobile he makes a great TE ;)

    I'm interested to see what Grasu can do. Anything to improve the OL
     
    • LOL LOL x 4
    • Cheers Cheers x 1
  6. RTH

    RTH Meh...

    16,980
    4,529
    939
    Kelce ALSO plays Center??? Damn, that's talent.
     
    • High Five High Five x 1
    • LOL LOL x 1
  7. JRayStay

    JRayStay Starter

    598
    244
    149
    LOL, I got my Kelces crossed up didn't I??
    I meant Jason.
     
    • High Five High Five x 1
    • LOL LOL x 1
    • Cheers Cheers x 1
  8. 2ToneBlueBlood

    2ToneBlueBlood Starter

    3,445
    1,357
    469
    I hope they don't consider the center position "fixed" by this one signing and still having Jones on the roster. There are a couple of really good options in the draft that would be much better than Jones or Grasu, specifically the kid from NC State, Garrett Bradbury.
     
    • Cheers Cheers x 1
  9. Titanoiler51

    Titanoiler51 Starter

    297
    101
    149
    I get that the kid from NC might be good...but people said that about Grasu 4 years ago. So he might be better...
     
    • High Five High Five x 1
  10. RTH

    RTH Meh...

    16,980
    4,529
    939
    There seemed to be a lot of that going around here when Jones was brought in and we had that one good year. "IT'S FIXED!"
     
Thread Status:
Not open for further replies due to lack of activity. Consider opening a new thread instead.
  • Welcome to goTitans.com

    Established in 2000, goTitans.com is the place for Tennessee Titans fans to talk Titans. Our roots go back to the Tennessee Oilers Fan Page in 1997 and we currently have 4,000 diehard members with 1.5 million messages. To find out about advertising opportunities, contact TitanJeff.
  • The Tip Jar

    For those of you interested in helping the cause, we offer The Tip Jar. For $2 a month, you can become a subscriber and enjoy goTitans.com without ads.

    Hit the Tip Jar