Power Rankings - Week 4

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by Broken Arrow, Sep 26, 2017.

  1. ICBW

    ICBW Starter

    1,032
    531
    219
    this alone will keep mularkey around for another 3 years. "i got in the top 5 on some jank power rankings list, I can do it again just give me some time"
     
    • Hit the Target Hit the Target x 2
    • LOL LOL x 1
  2. RTH

    RTH Meh...

    14,532
    4,060
    609
  3. Wingman

    Wingman Starter

    446
    206
    149
    NFL network has them at 10 today. I'd say the truth lies in the middle
     
  4. Oilers27

    Oilers27 Starter

    1,335
    593
    219
    #1 in the South is what counts

    That gets us into postseason and see what happens then.
     
    • High Five High Five x 2
  5. TitansWrath

    TitansWrath Pro Bowler

    3,049
    1,878
    519
    Yep. Just keep taking care of business. Hand the Texans their asses this week. Go give the dolphins a whooping just like last year. Then go show the colts that finally, daddy is back, he has his belt off, and he ain’t happy.

    I don’t just want playoffs. I want home field deep when we get there. I want the patriots to come to Nashville, not the other way around.
     
  6. JCBRAVE

    JCBRAVE 2017 Pick'em Champion Tip Jar Donor

    72,671
    24,324
    1,209
    10 is way more appropriate for us in week 4.

    The 5th best team at seasons end would have won multiple playoff games, we haven't won enough games to even qualify for a playoff birth in 9 years.. Need more wins before I buy in to is at 5.
     
    • Hit the Target Hit the Target x 1
  7. Bo Bo Clark

    Bo Bo Clark Starter

    51
    19
    114
    Forget the power rankings in week 4. I wanna see us at #5 after week 8. Houston, Miami, Indy, Cleveland, and a bye.
     
  8. tOSU Titan

    tOSU Titan Special Teams Standout

    41
    18
    89
    That deaths row of opponents sure is gonna validate our elite status /sarcasm
    Seriously though win 3 out of 4 and im happy if the loss isnt to the colts. 4 for 4 is ideal but 2 out of 4 would be terrible
     
  9. TitansWrath

    TitansWrath Pro Bowler

    3,049
    1,878
    519
    We need to win them all. We should win them all.

    I want to see this team among the top of the league at mid season. Not thinking about “can we make the playoffs,” but thinking about, “home field and going deep in the playoffs.”

    This team is starting to show a little swagger. A little nasty. Last year they hoped at the beginning of the season, and began to believe by the end. This year they believe, but are beginning to EXPECT.
     
    • High Five High Five x 2
    • Hit the Target Hit the Target x 2
  10. Broken Arrow

    Broken Arrow "We're not gonna be silly" - Mike Vrabel

    2,276
    726
    189
    I think if we win vs PIT (and go on a 4-0 tear these next four) then we should def be #1 in the league --- whatever ATL, GB, NE does be damned...
     
  • Welcome to goTitans.com

    Established in 2000, goTitans.com is the place for Tennessee Titans fans to talk Titans. Our roots go back to the Tennessee Oilers Fan Page in 1997 and we currently have 4,000 diehard members with 1.5 million messages. To find out about advertising opportunities, contact TitanJeff.
  • The Tip Jar

    For those of you interested in helping the cause, we offer The Tip Jar. For $2 a month, you can become a subscriber and enjoy goTitans.com without ads.

    Hit the Tip Jar