Pre-Game Thread Game 6: Bills @ Titans

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by TitanJeff, Oct 12, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GoT

    GoT Strength and Honor

    62,233
    17,667
    1,509
    there was a hospitalization the last sunday game ( MM8 played like crap & 30,000 bills fans took over nashvegas for the weekend ). IIRC bills mafia top of van onto table mishap

    Soooo I gotta say 2.5 with the over/under for a MNF game with what is supposed to be great weather... I mean they will have all weekend & all monday with perfect October weather monday
     
  2. PhiSlammaJamma

    PhiSlammaJamma Critical Possession

    7,611
    558
    479
    Titans 44 Bills 41.

    Monday Night Bullock with the game winner.
     
    • High Five High Five x 1
  3. Dman5TX

    Dman5TX Pro Bowler

    4,267
    1,558
    519
    We are in trouble. We are in big trouble if Kristian Fulton is out.
     
    • Hit the Target Hit the Target x 1
  4. TheBisco

    TheBisco Pro Bowler

    1,702
    697
    619
    I'm taking my Bills fan friend with major substance issues to the game, my apologies in advance, but look for us on the jumbotron getting dragged out, Ill be in a Big Jeff jersey and the most handsome guy there.
     
    • LOL LOL x 6
    • High Five High Five x 2
  5. Aqutis30

    Aqutis30 Do you mind - NOT being a Motaur?

    8,190
    2,455
    809
    Julio returned to practice today.
     
    • High Five High Five x 5
    • Informative Informative x 1
  6. Ontario Titan

    Ontario Titan Pro Bowler

    11,121
    3,113
    789
    Hopefully that's a good thing
     
  7. McNair9

    McNair9 Special Teams Standout

    392
    93
    84
    Dupree also practiced
     
    • High Five High Five x 4
    • Informative Informative x 1
  8. GoT

    GoT Strength and Honor

    62,233
    17,667
    1,509
    from an opponent perspective I imagine Titans are very frustrating team

    any given sunday Titans could play their best and beat anyone. And we all know it.

    any given sunday Titans can play down to anyone and lose any game. And we also all know that.

    So the teams that catch the Titans playing well have to feel unlucky to have caught the spastics on a good day instead of the day they fell to the jets
     
    • Cheers Cheers x 1
  9. 10ECTyrant

    10ECTyrant What! Tip Jar Donor

    2,040
    519
    559
    Opposing teams prepare for our best and hope for our worst
     
    • LOL LOL x 1
    • Cheers Cheers x 1
  10. Ontario Titan

    Ontario Titan Pro Bowler

    11,121
    3,113
    789
    Don't all Bills fans have major substance issues?
     
    • Hit the Target Hit the Target x 2
    • LOL LOL x 1
Thread Status:
Not open for further replies.
  • Welcome to goTitans.com

    Established in 2000, goTitans.com is the place for Tennessee Titans fans to talk Titans. Our roots go back to the Tennessee Oilers Fan Page in 1997 and we currently have 4,000 diehard members with 1.5 million messages. To find out about advertising opportunities, contact TitanJeff.
  • The Tip Jar

    For those of you interested in helping the cause, we offer The Tip Jar. For $2 a month, you can become a subscriber and enjoy goTitans.com without ads.

    Hit the Tip Jar