Roster cuts?

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by titansrule00000, Aug 18, 2012.

  1. JMUTitan

    JMUTitan Special Teams Standout

    212
    79
    84
    yeahh i got mine for $119/ticket which wasn't too bad. I'm in the plaza zone behind the Titan's bench, which was a plus. Trying to decide which jersey to wear to the game, cuz I don't want to wind up with angry Chargers fans pouring beer on me after the Titans dominate them on their own field haha
    • High Five High Five x 1
  2. Zappa71

    Zappa71 MYAAAH! Tip Jar Donor

    2,274
    940
    369
    Chargers fans are that stupid too.
  3. Scarecrow

    Scarecrow CEO of PPO Tip Jar Donor

    24,281
    12,007
    989
    Bolts fans are dicks. You very well might end up with something poured on you or thrown at you.
  4. DownSouthPlayer

    DownSouthPlayer Starter

    1,750
    262
    109
    Well crap, gonna be a boring weekend for nfl fans. Come on Wednesday.
  5. Bonky

    Bonky Starter Tip Jar Donor

    441
    176
    289
    Hush it! I like NFL as much as the next guy, but don't rush my three day weekend :bliss:
  6. cutter10

    cutter10 Rookie

    187
    38
    44
    lol,....nah i'm still here, sort of saw it after the 1st preseason game but he'll be alright, gotta keep grinding in this business, the reason i vouched so much for him was because we're fam, good luck Titans, you look playoff bound !!!
  7. DownSouthPlayer

    DownSouthPlayer Starter

    1,750
    262
    109
    Lol i aint got jack to do this weekend. Im ready for football and fantasy football.
  8. Bonky

    Bonky Starter Tip Jar Donor

    441
    176
    289
    Hey me either, but I can do nothing at my own leisure for the next three days :beerbang:
  9. Bonky

    Bonky Starter Tip Jar Donor

    441
    176
    289
    Hey DownSouth, it's after midnight and I'm a few drinks in... Should I try to run a female soldier through the main gate at Fort Campbell for kicks? It's a long weekend, after all :drunk:
  10. Bonky

    Bonky Starter Tip Jar Donor

    441
    176
    289
    That was meant to be a joke, btw.... I've no plans involving incarceration or inflated insurance, much less unemployment and divorce. :D