GO TITANS Dynasty

Discussion in 'Titan Cup/Fantasy Football' started by Ensconatus, May 12, 2014.

  1. Ensconatus

    Ensconatus Losing faith...

    10,114
    3,090
    509
    Well in dynasty he's gonna have to replenish talent if he's gonna expect to win with these sorts of players.
  2. RavensShallBurn

    RavensShallBurn Ruck the Favens

    21,648
    9,055
    939
    I honestly have no clue. Ask these other guys who've been sending the money.

    I would assume that's the same thing though.
  3. Ensconatus

    Ensconatus Losing faith...

    10,114
    3,090
    509
    Yea that's how I sent mine,
    • High Five High Five x 1
  4. RavensShallBurn

    RavensShallBurn Ruck the Favens

    21,648
    9,055
    939
    Then that'll work fine.

    I highly doubt I'll be able to pick tonight... I think I'm about to sleep for 10-12 hours.

    I won't be set on autodraft since it's late, right? I'll be able to make my pick in the morning.
  5. Ensconatus

    Ensconatus Losing faith...

    10,114
    3,090
    509
    Nah. You'll be fine bro
  6. 520

    520 Pro Bowler

    11,187
    3,112
    509
    But he's not a friend or family


    HES THE ENEMY
  7. Ensconatus

    Ensconatus Losing faith...

    10,114
    3,090
    509
    Hahah I would hope not personally cuz I nominated him to hold the money.
    But for this dynasty. Word
    • High Five High Five x 1
  8. Ensconatus

    Ensconatus Losing faith...

    10,114
    3,090
    509
    Tbaker is on the clock btw
  9. TBaker34

    TBaker34 Starter

    2,008
    557
    239
    Damn. Sorry guys I checked last night before I went to bed and he hadn't picked yet. Im on my way to pick now
    • High Five High Five x 1
  10. JCBRAVE

    JCBRAVE All-Pro Tip Jar Donor

    49,971
    17,077
    1,139
    make it happen in 40 seconds and I'll give you a dollar
    • High Five High Five x 1