Advice thread

Discussion in 'Titan Cup/Fantasy Football' started by Scarecrow, Sep 4, 2012.

  1. JCBRAVE

    JCBRAVE All-Pro Tip Jar Donor

    52,395
    17,677
    1,139
    I told them about what you did to me.
  2. SawdustMan

    SawdustMan Stronger than Justin Hunter Tip Jar Donor

    14,533
    8,609
    709
    In one of my leagues I was able to pull out the victory on the backs of Kyle Rudolph, Blair Walsh, and Kenny Britt. They were the only players on my team that scored double digit points, aside from QB.

    Blair Walsh has been my best pickup of the year. Dude is reliable AF.
    • High Five High Five x 1
  3. DownSouthPlayer

    DownSouthPlayer Starter

    1,750
    262
    109
    lol the week after i drop Jordy, he goes off for 3 TD's!

    F U Jordy! I still won and you wont do that again!
  4. DownSouthPlayer

    DownSouthPlayer Starter

    1,750
    262
    109
    BTW would you guys drop Murry for Bradshaw? im debating it.
  5. Titans Eternal

    Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    13,968
    8,037
    569
    Everyone wait for RSB to give downsouth advice so we can then BASH him gud!
  6. Titans Eternal

    Titans Eternal Got the swagger of a cripple

    13,968
    8,037
    569
    I have Gronk and Rudolph. The last 3 weeks, I've wanted to start Rudolph. He has done pretty well, got more points than Gronk by far the last 2 weeks.

    Keep putting him into the lineup, then adding Gronk back in. =(
  7. RavensShallBurn

    RavensShallBurn Ruck the Favens

    22,474
    9,350
    939
    No. Keep Murray over Bradshaw.

    Oh wait... am I giving my actual advice or am I mind-****ing you?

    Hmmm....
    • High Five High Five x 1
  8. DownSouthPlayer

    DownSouthPlayer Starter

    1,750
    262
    109
    but Murry got hurt
  9. DownSouthPlayer

    DownSouthPlayer Starter

    1,750
    262
    109
    crap just seen Murry is gonna miss next weeks game, the same week my other RB Ryan Mathews goes on BYE. Im gonna have to get Bradshaw now.
  10. SawdustMan

    SawdustMan Stronger than Justin Hunter Tip Jar Donor

    14,533
    8,609
    709
    What the hell kind of league are you in? Like a 4-team?