Actors/Actresses whose movies you refuse to watch

Discussion in 'Movies/TV' started by Childress79, Jun 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onetontitan

    onetontitan Marioto

    6,467
    1,360
    479
    Sensationalist nonsense. I hate it all.
  2. Deuce Wayne

    Deuce Wayne Damnit, I cant find my driving moccasins anywhere!

    28,931
    6,692
    859
    Foxx is about twice the actor Idris is though.

    Or at least from all I've seen. His career screams mediocrity at this point.
  3. CRUDS

    CRUDS Creepin' it Real Tip Jar Donor

    18,084
    5,472
    789
    LOL..
    Have you seen Sometimes in April? The role of Stringer Bell is qualifying on it's own. Watching Jaime Foxx gets monotonous after 10 minutes..
  4. GeronimoJackson

    GeronimoJackson Starter

    5,073
    1,980
    409
    I did see Idris Elba get pwned by your favorite actor, Zel.

    BOOM HEADSHOT. There you go... 20 percent...
  5. CRUDS

    CRUDS Creepin' it Real Tip Jar Donor

    18,084
    5,472
    789
    Stringer Bell trumps Denzel's Lucas all day as far as intriguing "I need to see more" characters go..
    Then again, The Wire is so much more intriguing than anything 'Zel has done..
    • High Five High Five x 1
  6. Riverman

    Riverman That may be.... Tip Jar Donor

    9,557
    3,206
    749
    Donald (and Kiefer) Sutherland. They both have that side-mouthed delivery that ruins every line IMO.
  7. onetontitan

    onetontitan Marioto

    6,467
    1,360
    479
    <iframe width="425" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/GEStsLJZhzo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

    Donald doesn't like that you said that......
    • High Five High Five x 2
  8. Deuce Wayne

    Deuce Wayne Damnit, I cant find my driving moccasins anywhere!

    28,931
    6,692
    859
    Nope. I actually had to google him and then thought "ah yeah, that guy..." but that's it really. Ive seen him in about 5 things and all were pretty run of the mill.
    He should stop accepting crappy roles if he's good though, going to kill his career.
  9. KamikaZ

    KamikaZ Ex-Hall of Famer

    5,827
    468
    449
    Step 1: Go rent or purchase The Wire.

    Step 2: Observe his performance as Stringer Bell.

    Step 3: Return here and repent.
    • High Five High Five x 2
  10. CRUDS

    CRUDS Creepin' it Real Tip Jar Donor

    18,084
    5,472
    789
    and ye shall be set free...
Thread Status:
Not open for further replies.