Aaron Rodgers or VY?

Discussion in 'Tennessee Titans and NFL Talk' started by xpmar9x, Dec 23, 2010.

Who would you rather have?

  1. Aaron Rodgers

    120 vote(s)
    88.2%
  2. Vince Young

    16 vote(s)
    11.8%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chamgel2

    chamgel2 Special Teams Standout

    1,101
    181
    79
    Yep..there is an NFL conspiracy to ruin VY's career.....there was a memo sent out to the players and the coaches, "EVERYONE: Unite against VY, his talent is far superior to everyone's, and if we let him produce he will ruin us all."
  2. World Peace

    World Peace n/a

    6,658
    1,550
    479
    You're right, atleast 50 points higher.
  3. World Peace

    World Peace n/a

    6,658
    1,550
    479
    Merrill Hoge, welcome to the message board.
    • High Five High Five x 1
  4. TitansBlue

    TitansBlue Camp Fodder

    1,150
    72
    0
    lol, ok gotcha

    why not 60? so good he'd break the scale right?
  5. Fry

    Fry #BringJalenHome

    28,139
    9,930
    1,089
    Hahaha. HAHAHAHA! HAHAHAHA!
  6. ColtKiller

    ColtKiller Starter

    3,556
    987
    239
    This explains a lot about your football knowledge.

    BTW you compared their #1 receiver to our #3 and their #1 TE to our #4 receiver. lol.
    • High Five High Five x 3
  7. World Peace

    World Peace n/a

    6,658
    1,550
    479
    We have a roster full of #3 and #4 guys. Then we get Randy moss so he can sit on the bench and mentor Kenny Britt? We're you trying to make a point? When did Jordy Nelson become a TE?

    Washington and Gage were on the field for the majority of the offensive snaps this season, that's why I made the comparison. VY could always find Kenny Britt, that's never been the problem. KB wasn't on the field much of this year.

    Let's face it, Aaron Rodgers would be an 8-8 QB with Jeff Fisher at coach.

    It also shows the IQ of the people who High Fived you... Shows that they didn't know Jordy Nelson was a WR and not a TE. Facial!
  8. CRUDS

    CRUDS Creepin' it Real Tip Jar Donor

    17,964
    5,422
    789
    How'd that Lane Kiffin thing work out?
    • High Five High Five x 1
  9. World Peace

    World Peace n/a

    6,658
    1,550
    479
    Didn't work out well.. What works better though, is going to ThePirateBay and typing in Creeping Cruds. That works great. Facial #2
  10. CRUDS

    CRUDS Creepin' it Real Tip Jar Donor

    17,964
    5,422
    789
    haha - yeah like you listen to good music..
Thread Status:
Not open for further replies.