2014 NCAA Tournament...

Discussion in 'Other Sports' started by Titanup1982, Mar 16, 2014.

  1. Preditan

    Preditan @Nashurban Staff

    859
    421
    269
    What a game.
  2. titans92790

    titans92790 Starter

    1,103
    377
    174
  3. Tennessy XO

    Tennessy XO Twit @TennessyXO

    17,101
    10,245
    689
    Refs deciding games.

    NCAA Basketball problems
  4. xpmar9x

    xpmar9x Vote for Pedro

    13,868
    4,651
    609
    lol yeah I picked them because my Bulls had just signed Jimmer... did it in his honor
  5. Fry

    Fry #BringJalenHome

    28,512
    10,102
    1,089
    The officiating in this UK/UL game has been horrendous to say the least. Calling everything.
    • High Five High Five x 1
  6. RockyTop Fox

    RockyTop Fox Defensive Coordinator

    2,258
    1,398
    419

    It makes me sick. I dunno what to think or say about it.
  7. Fry

    Fry #BringJalenHome

    28,512
    10,102
    1,089
    It was a charge. The ref made the right call, not his fault it was a charge.
    • High Five High Five x 1
  8. Tennessy XO

    Tennessy XO Twit @TennessyXO

    17,101
    10,245
    689
    Nope

    It wasn't

    Even Jelen Rose and all of sports media declared it a **** call and poor time to even blow the whistle.
  9. Fry

    Fry #BringJalenHome

    28,512
    10,102
    1,089
    Put his shoulder down and made contact. That's going to draw the whistle every damn time. With 39:50 left in the game or 9.6 left in the game.
    • High Five High Five x 1
  10. Titanup1982

    Titanup1982 Pro Bowler

    11,923
    4,018
    809
    Good game we have here between UK and Louisville.. Good game between Michigan State and Virginia too..