2013 GM Mock Draft Discussion Thread

Discussion in 'NFL Draft' started by Scarecrow, Feb 15, 2013.

  1. SawdustMan

    SawdustMan Pro Bowler Tip Jar Donor

    13,616
    8,234
    709
    Godd***it Leeroy...
    • High Five High Five x 1
  2. SawdustMan

    SawdustMan Pro Bowler Tip Jar Donor

    13,616
    8,234
    709
    I gotta pick for the crappy Panthers? That will mean I will have picked for the Cardinals, Dolphins and Panthers. Tough to think of a more boring trio.
  3. Scarecrow

    Scarecrow CEO of PPO Tip Jar Donor

    23,484
    11,744
    889
    How in the **** did I end up with the phins?

    But I am game, if you want you can take over the 2nd round. I have one more day off and the I start my hell of a work week.
  4. TBaker34

    TBaker34 Starter

    2,010
    559
    239
    Time to do a little falcons research
  5. Scarecrow

    Scarecrow CEO of PPO Tip Jar Donor

    23,484
    11,744
    889
    This really isn't the thread to get moolah in or anything like that. This is more of a just for fun type of thing.

    I mean no way in hell Dion Jordan is there at 10, he is about the only pass rusher I feel comfortable with. I see him being a Peppers/Kearse type of player in the league.
    • High Five High Five x 1
  6. RavensShallBurn

    RavensShallBurn Ruck the Favens

    21,980
    9,205
    939
    I ain't taking over SH*T!!! Let's hand off the duties to TE.

    I can at least keep an eye out here the next few days. I have a huge test Monday and presentation Tuesday though, so I might be busy... but I'm always on here while I'm studying, so it's probably fine.

    JCB, make your pick in the morning and let's get this thing started.
  7. Scarecrow

    Scarecrow CEO of PPO Tip Jar Donor

    23,484
    11,744
    889
    fuuuuuuu I guess I will start the thread to get it rolling.....
  8. The Hammer

    The Hammer Straight Ridah

    17,698
    7,990
    689
    Good thing I checked, I got a new team lol
  9. RavensShallBurn

    RavensShallBurn Ruck the Favens

    21,980
    9,205
    939
    I say we lower the time between picks to 12 hours. We can make exceptions for late night picks like if someone picks after 7pm, the next person would have until 1pm the next day.

    Gotta get this thing going as fast as possible. Gonna be tough to finish by the draft if we go at the same pace as the first round.
    • High Five High Five x 1
  10. JCBRAVE

    JCBRAVE All-Pro Tip Jar Donor

    51,113
    17,329
    1,139
    my pick is in, 34th pick, youre up